1.fejezet

 

"Amikor fiatalok vagyunk, úgy élünk, mintha halhatatlanok lennénk. Halandóságunk tudata úgy ölel körül bennünket, akár egy merev papírszalag, ami alig érinti a bőrünket...."

 

Lia!!!-Hallottam anyám ideges kiáltását-már negyed 8 van! ideje felkelni.Ha nem sietsz el fogsz késni és megint sétálhatsz!!Hát igen ez az én formám hiába próbálok felkelni egyszerűen nem megy.Ha alszom legalább olyanokkla vagyok akik szeretnek vagy csak az agyam egy része űz velem tréfát és belecsöppent egy másik életbe ahol-ahol minden tökéletes.

kislányom siess mert már itt van érted a busz-szólt apám.

jolvan apa már mindjárt kész vagyok-montam kissé ilyedten.

Mit gondolsz kis asszony hogy a busz sofőr türelmesen várja amig te megjelensz és ő repesve elfuvaroz a nagy frászt..igyekezz ne keljen felmennem!-orditott már megint.Futottam a lépcsőn könnyeimmel küszködve.Félelemmel teli szivem már megint összeszorul hogy a 4 éves öcsémet Alexet itt kell velük hagynom.Látom magam előtt amint a pici lábával áttolja a szobából a kis székét a konyha ablakhoz, eltolja a  cigaretta füstben megsárgult függönyt és mosolyogva lábujhegyre áll közben izgatottan itneget.Vissza fordultam és egy csókot dobtam neki.Fel szálltam a buszra busz sofőr vidáman köszöntött:Héé Lii' jóreggelt panntanj fel és már indulhatunk is.- halványan rá mosolyogtam és elindultam leg hátra"az én hlyemre" az osztályban mindenki megutláltés elkerült mióta a suli főtahólya Chaterine meggyanusitott ,hogy elloptam tőle a kabala karkötőjét.Közben meg jött a vihar az esők vicces táncát csodáltam az ablakon mikor valaki kizökkentett. Egy helyes barna hajú kék szemű srác  volt az.Édesen mosolygott és megszólitott.

szia! a Nevem Liam ide ülhetek? minden hely foglalt.-monta majd kinosan a tarkóját simogatta.

Szia én  Lia vagyok persze nyugodtan.-láttam amint Chaterine szúrós pillantásokat lövel felém.

Éssss...-nyujtota el mintha több szótagú lenne-te A-s vagy vagy B-s?-mosolygott.

Én A-s.Téged hová soroltak?-kérdeztem

Soroltak?-kuncogott-mintha egy katonaság lenne!én is A-s vagyok legalább meg van az ülő helyem prsze ha nem baj - el vörösödött majd kinézett az ablakon.

hidd el az is! nem baj amúgy csak melletem van hely-montam kicsit komoran.

Te is nem rég kerültél ide?-kérdezte

Nem miért?-meglepett ez a kérdés.

mert hát nem ült melletted senki és a suliban sem.ezért gondolam bocsáss meg.-lesütötte felhőkbe kapaszkodó szempilláját.

Megérkeztünk emberek kiszálláás az uzsonnát itt ne hadjátok máár igyis telt karcsú vagyok -monta Mr.bowely majd kuncogott. megragadta a kezem.

Sok szerencsét Lia.-majd útnak engedett.

szükségem is volt rá. nem tanultam föcire és biztos ,hogy én felelek.Dejó már mindjárt az első nap leégetem magam Liam előtt. bár nem is tudom miért aggódom biztosan nem tetszem neki.Hisz félig albinó vagyok csont fehér a bőröm a barna hajam pedig félelmetes hatást dob rajtam.Átlagos a külsőm.és a cuccaim sem modernek,mint a többi lányé.Bezzeg Liam Kreol Bőre édes Barna Haja és gyönyörű tengerkék  szeme..és a deszkás külseje.Én mindenhonnan kilógok.Mikor beérteünk a suliba Liam lépett oda hozzám.

Neharagudj Lia de nem tudnál segiteni? a 2-es termet keresem Matek lesz az első órám.-monta majd megint lesütötte a szemét.

Dehogynem na add csak ide azt az órarendet.-játékosan kikaptam a kezéből erre ő oldalba bökött.

Na szóóval.... jézus. ugyan azoka az óráink. nekem is matek az első.gyere menjünk két perc és csengetnek.-majd megragadtam a kezét és oda húztam a terem elé nagy levegőt vettem és beléptem Liam pedig utánam jött.

Megszólalt Chatrine amint beléptem-Na itt a kis lopós értékeket és uzsonnákat eldugni!-majd mindenki nevetésben tört ki.

rák vörösen és szégyellve magam Liamre néztem szempilláim mögül.

de ő csak mosolygott. Leültem a helyemre Liam pedig mellém.kipakoltunk Liam a tolltartójába nyúlt majd kitépett egy cetlit és vadul irni kezdett mikor végzett elém tolta.

"hééj semmi baj:)ne foglakozz velük én is bele estem ebbe ,csak én állitólag egy Baseball kesztyűt fújtam meg később feltörtük a fiú szekrényét és ott volt.."

kicsit elmosolyodtam majd irni keztdem.

"hát jolvan legalább ma egy új barátra találtam és nem vagyok egyedül amúg te deszkázol csak a kulsőd miatt kérdezem."

Liam el mosolyodott majd kacsintott és irni kezdett.

"Hát igen két éve ha szeretnéd meg mutatom.:)"

Belépett a terembe Mr.Butter a a matek tanár nyomban elkezdte az órát és észre sem vette Liamet.

Lia Hale a táblához remélem .hogy készült.-ördögien vigyorgott elmontam magamban egy miatyánkot és kiballagtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cbelli.blog.hu/api/trackback/id/tr323083630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell. 2011.07.20. 16:25:53

Bocsánat a hibákért ez az első történetem és nagyon izgatott voltam itt kijavitom.
*Lia Hale
*szia! a Nevem Liam ide ülhetek? minden hely foglalt.
*meggyanusitott
*olyanokkal
süti beállítások módosítása